احلى اصحاب
منتدى احلى اصحاب
الاخوة الصادقة
اخوه فى الله - ممزوجة بالايمان
ندعوك للتسجيل معنا فى المنتدى واضافة لمستك الجميلة فية



 
الرئيسيةمكتبة الصورالتسجيلالأعضاءدخولبحـثس .و .جالمجموعات

شاطر | 
 

 لحظة في حياتي

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
الريح77
صديق لامع
صديق لامع
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 700
العمر : 51
الاوسمة: :

النشاط : 1102
التقييم : 154

مُساهمةموضوع: لحظة في حياتي   الأحد أغسطس 26, 2012 7:58 am

اسير في طريق محفوف بالمخاطر والاشواك البارزة المدببه ليس والله من اجلي وانما من اجل غيري
واقسم بالله العظيم انه من اجل استرجاع حقوق الاخرين وليس لي في هذا الطريق اي مصلحة تخصني
الا العناء والتعب والمشقة والعمل الدؤوب من اجل غيري

ولكن للاسف ان من يقف معي ويقدم لي المساعدة هو اليوم يخون صداقتي معه
لا ادري حاولت التحدث معه بكل السبل ولكن للاسف
هي الدنيا

فيها ما يكفيها من افعال البشر

انا لست نادم على مافعل صديقي
وانما علمني درس في حياتي انني اخطأت الاختيار

والحياة انما هي مدرسة لكل العصور

ولست حزين

لانني تعلمت درسا

بل سعيد والله العظيم

هي الحياة

ابو احمد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الجنه
أميرة بأخلاقي
أميرة بأخلاقي
avatar

انثى
عدد المساهمات : 1947
العمر : 23
الاوسمة: :

النشاط : 3013
التقييم : 535

مُساهمةموضوع: رد: لحظة في حياتي   الأحد أغسطس 26, 2012 1:09 pm

على فكره انا مش بس بقرأ كلام حضرتك

انا فعلا بتعلم منه كتيييير..


وفي جمله حضرتك قلتلها ف موضوع من فتره
ومن ساعتها وانا مش ناسياها ..


هناك معادلة في حياتي اعيش عليها وهي

ان من يسيئ الي فهو يعلمني درسا في الحياة



ربنا يعـــــــزك ابو احمد ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
BeeBooo
صاحب الطلة البهية
 صاحب الطلة البهية
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 11574
العمر : 28
الاوسمة: :

النشاط : 14043
التقييم : 1869

مُساهمةموضوع: رد: لحظة في حياتي   الأحد أغسطس 26, 2012 1:22 pm

شئ محزن فعلا
ولكنه يسعد من يعيش وفق مبادئك وافكارك
اخي العزيز ابو احمد

حفظك الله واتم عليك نعمه






يمكنك التواصل مع ادارة المنتدى عبر
contact@dalem.net
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الريح77
صديق لامع
صديق لامع
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 700
العمر : 51
الاوسمة: :

النشاط : 1102
التقييم : 154

مُساهمةموضوع: رد: لحظة في حياتي   الأحد أغسطس 26, 2012 10:18 pm

بنيتي نحن على مدار حياتنا ونحن نتعلم والافضل من ذلك ان نعلم ما لم يعلم

اسعدني مرورك

اخي بيبو اشكرك هلى المرور العطر
من الواجب علينا العطاء المستمر لا لاي شيئ وانما من اجل الفائدة

ابو احمد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الريح77
صديق لامع
صديق لامع
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 700
العمر : 51
الاوسمة: :

النشاط : 1102
التقييم : 154

مُساهمةموضوع: رد: لحظة في حياتي   الإثنين أغسطس 27, 2012 10:48 pm

ها وقدعاد الصديق نادم على ما اكترث بحقي

هل اسامحه ام اتركه يموت بما فعل

انتظر تعليقاتكم

ابو احمد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الجنه
أميرة بأخلاقي
أميرة بأخلاقي
avatar

انثى
عدد المساهمات : 1947
العمر : 23
الاوسمة: :

النشاط : 3013
التقييم : 535

مُساهمةموضوع: رد: لحظة في حياتي   الإثنين أغسطس 27, 2012 11:39 pm

ماعتقدش انك مش هتسامحه يا استاذ دا أولا ..


ومع عدم علمي باللي عمله فـ حق حضرتك

لكن اللي اتعلمته من حضرتك التســــــــامح ..

وان كان الشخص اللي اودامنا ميستاهلش او غير اهل للتسامح دا اصلا
فــ الأكيـــــــــد ان عفو ربنا عزوجل لينا يستـــــــــــااهل

علشان باذن الله ربنا يقول " انا أولى بذلك منك"
ويعفـــو ويســـامح عننا ..

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Dr_aya
Princess
 Princess
avatar

انثى
عدد المساهمات : 17630
العمر : 26
الاوسمة: :

النشاط : 14904
التقييم : 1440

مُساهمةموضوع: رد: لحظة في حياتي   الأحد سبتمبر 02, 2012 8:16 pm

أنا كمان رأيي من رأي اية استاذ الريح

واعتقد بأخلاق حضرتك دي اكيد هتصالحه بس طبعا لازم الاول

تتأكد من صدق نيتهوتراقب تصرفاته بعد كدة

فالمثل يقول

احذر عدوك مرة واحذر صديقك الف مرة

فلربما انقلب الصديق فصار اعلم بالمضرة

ارشدك الله الي الصواب









الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
لحظة في حياتي
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
احلى اصحاب :: المنتــــدى الاجتمـــاعي ::  افتــــــــح قلبـــــك -
انتقل الى: